Grand strategijos (vizija/misija/vertybės) formavimas

Grand strategijos (vizija/misija/vertybės) formavimas

Šios strateginės sesijos metu organizacijos pagrindinis dėmesys sutelkiamas į strateginius pokyčius, kuriuos, atsižvelgiant tiek į vidinę, tiek į išorinę organizacijos aplinką, būtina atlikti per artimiausią kelerių metų laikotarpį. Šie strateginiai pokyčiai remiasi vadybinės diagnostikos metu - Syndag™ - identifikuota situacijos analize bei organizacijos vizija, kokia ji siekia tapti ilgalaikėje perspektyvoje, o taip pat jos veiklos prasme - misija. Tokiu būdu atrenkami svarbūs strateginiai imperatyvai ir drauge sutariama, kad šia kryptimi bus dirbama per kartu apsibrėžtą laikotarpį (dažniausiai 3 metų). Taip pat kartu nusprendžiama, kokiomis vertybėmis remiantis organizacija sieks šių strateginių tikslų.

Sesijos pabaigoje suformuojamos vienodai visos komandos suvokiamos pagrindinės strateginės iniciatyvos, kurias ši vadybinė komanda įsipareigoja įgyvendinti per kartu apibrėžtą laikotarpį. 

Susisiekite